2012. július 23., hétfő

~ This is Love - 1. Rész

Figyelem!


 A következő történet megtekintése 18 éven aluliak számára csak akkor ajánlott, hogy ha nem éreznek semmiféle zavart  az elkövetkező sorok erős érzelmi túlfűtöttségére utaló jelzői miatt. Ellenkező esetben csak saját felelősségre javasolt a megtekintés!!








 1. Rész

- Meghalok, ha most nem leszel az enyém! - lihegte a nyakamba Chester

- Már rég a tiéd vagyok te barom - nyögtem alig hallhatóan a fülébe

Mind a ketten ki voltunk éhezve a másikra. Tudtuk, hogy nem lesz könnyű az elválás, de a fene se gondolta volna, hogy ennyire feltüzel majd a viszontlátás. Teljesen kész voltam. Nagyon akartam. Minél hamarabb érezni akartam .. érezni a nekem feszülő izmos testét .. a forró csókokat a testem minden egyes porcikáján.

Ott álltunk a  konyhában és csak néztük egymást. Chester a kezével a szekrénynek nyomott, majd belemarkolt a fenekembe és felhelyezett a pultra.

- Hiányoztál .. - leheltem a nyakába

- Te is nekem - suttogta, majd vadul megcsókolt.

Chester eszméletlenül jól tudott csókolni. A korábbi kapcsolataimban soha nem élveztem ennyire a csókolózást .. de vele .. teljesen kifordultam önmagamból.

Kezével óvatosan benyúlt a felsőm alá és a hátamat kezdte simogatni.

- Felmenjünk? - kérdezte, de válasz helyett azonnal neki estem. Lábaimmal átöleltem a derekát, így ő egy röpke mozdulattal az ölébe emelt.

Miközben feltámolyogtunk a lépcsőn, elkezdtem lehámozni róla az inget ... mit lehámozni .. egyenesen letéptem róla. Bevallom még magamat is megleptem ezzel. A gombok csak úgy pattogtak a padlón. De hát Istenem .. ez van. Nagyon akartam.

Nagy nehezen felértünk a hálóba. Addigra már ő is kibújtatott a blúzomból, így egy szál melltartóban csimpaszkodtam a nyakába.

Mikor az ágyhoz értünk Chester lerakott és gyorsan kimászott a gatyájából, közben én is próbáltam kibújni a farmeremből. Ilyenkor nagyon tudtam utálni ezt a passzos csőgatyámat. De azért csak lerángattam valahogy. Mikor ez is meg volt, felfeküdtem az ágyra, felhúztam a lábaimat és az ujjammal csalogattam Chestert.

Szinte könyörögni sem kellett .. ahogy végig nézett hosszú, elnyúlt testemen széles vigyor jelent meg az arcán. Azonnal rám vetette magát. Kényelmesen elhelyezkedett a lábam között, én pedig még abban a falatnyi tangában is akadálytalanul megéreztem a nekem feszülő férfiasságát.

Hangosan felnyögtem az élvezettől. Mellkasomat megemelve hagytam, hogy hozzá férjen a melltartóm kapcsához. Mikor sikerült kipattintania, letépte rólam és az ágy végébe hajította.

Mindketten elmosolyodtunk, majd folytattuk a játékot. Most a nyakamat kezdte el csókolgatni és egyre lejjebb haladt. Egyik kezével végig simított a combomon és azt megemelve még jobban nekem feszült.

Már nem bírtam magammal. A hajamba túrtam és hangosan nyögdécseltem.

Chester látta rajtam, hogy mennyire élvezem a dolgot, így hogy fokozza az élvezeteket egyre lejjebb haladt, végül elért a bugyimig. Kitágult pupillákkal, lélegzet vissza fojtva vártam mire készül. Egy röpke mozdulattal letépte rólam a tangát. Ám ami ezután következett, arra még én sem számítottam. Önkéntelenül is felsikítottam.

- Istenem..  - markoltam bele két kézzel az ágytámlába. Mintha még nem élveztem volna eléggé a dolgokat. Az ujjaival erőteljesen belém hatolt. Olyan fürgén dolgoztak mint a kisnyulak. Már nem bírtam idegekkel. - Chester ... - nyögtem egy hatalmasat, mivel eltalálta a legérzékenyebb pontomat. Éreztem, hogy egyre jobban bizsergek és hogy már nem sok van hátra. Néhány erőteljes mozdulat után lelassított és kihúzta az ujjait.

Teljesen leizzasztott. Szaporán kapkodtam a levegőt. Hálám jelél, amiért ilyen élvezetekben részesített, magamhoz húztam és megcsókoltam. Majd fordítottam a helyzetünkön. Magam alá gyűrve a hátára fektettem. Testének minden egyes négyzet centiméterét elhalmoztam apró csókokkal.

Kezemet óvatosan ráhelyeztem a boxerén át megfeszülő férfiasságára. Gonoszul elvigyorodtam és lehúztam róla. Tudtam, hogy most ő is olyan élvezetekben fog részesülni, mint amelyeknek én is részese voltam pár perce.

Chester nagyot nyelt mikor ujjaimmal megérintettem kemény férfiasságát. Majd neki estem. Mindenemet beleadva kényeztettem, nem kímélve egyetlen egy négyzet centimétert sem. Nagyokat nyögdécselt, a mellkasa le-fel járt a szapora légvételtől, de én akkor sem hagytam abba.

Aztán mikor már érezte, hogy nem sok kell neki, elkapta a kezem és magára rántott. Vadul csókolóztunk és közben a fenekemet és a combjaimat simogatta.

Már mindkettőnknek kezdett elege lenni az előjátékból. Minél hamarabb érezni akartuk egymást.

Így Chester maga alá gyűrt. Mikor a tekintetünk találkozott elmosolyodtunk. Majd megcsókolt és végre, annyi idő elteltével, újra belém hatolt.

Szinte egyszerre nyögtünk fel. Azonnal bele markoltam a hátába, fogaimmal pedig a vállát harapdáltam. Elképesztően jók voltunk. Mindig is jó volt köztünk a szexuális kapcsolat.

Erőteljes nyomásokat mért rám és minden egyes lökést jól éreztem. A tagjaim remegtek, a szívem majd kiugrott a helyéről. Hihetetlenül fantasztikus érzés volt újra magamban érezni. És bármennyire sem akartam, Chester egy jól irányzott lökésénél hangosan felsikoltottam és a hátába meresztettem a körmeimet.

- Neeh .. ne hagyd abba - nyögtem a nyakába. Erősen kapaszkodnom kellett belé, mert úgy éreztem különben világgá repülök - Istenem.. - csúszott egyre magasabbra a hangszínem.
Nagyon mélyen bennem volt. Szinte teljesen összeforrtunk. Nagyon-nagyon jó érzése volt.

- Óóó basszus.. - ordított fel Chester egy erősebb lökésénél. Éreztem ahogy megfeszül bennem. Tudtuk, hogy már nem sok kell.

Így aztán Chester gyorsított a tempón. Eszeveszett mozgásba lendültünk. Már nem volt megállás. Egyre gyorsabban és gyorsabban hatolt belém.

- Chester... - sikítottam, majd jött aminek jönnie kellett. Erősen belemarkoltam az ágy támlájába és egy hangos nyögés kíséretében hatalmasat élveztem.

Ő is hasonlóképpen tett. Fejét bele fúrta a nyakamba, megfeszült bennem és egy mély lökés következtében elélvezett bennem.

- Basszus... - lihegett szaporán, majd lemászott rólam és a hátára feküdt. 
Mindketten az események hatása alatt voltunk. Kifáradtan, nagyokat sóhajtva feküdtünk egymás mellett.

- Már szinte el is felejtettem milyen jó veled - nyögte és a jobb karjával megtámasztotta a tarkóját. Én csak halkan felkacagtam és oda másztam hozzá. Fejemet a mellkasára hajtva próbáltam lehiggadni.

Még soha nem csináltuk ilyen vadul. De érthető volt. Mindkettőnket fűtött a szenvedély. Ennyi idő elteltével meg aztán pláne.

Szorosan átöleltem oldalról, ő pedig egy puszit nyomott a fejem búbjára és közben a hátam cirógatta. Annyira élveztem ezt a pillanatot. Azt kívántam bár soha ne érne véget ez a nap és hogy bárcsak meg se történt volna az a sok rossz dolog akkor .. Rettenetes volt... De azóta eltelt 2 év és most végre újra itt van velem .. és soha többet nem engedem el.

Mosolyogva magunkra húztam a takarót, majd lassan elnyomott minket az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése